what a great night!

utgången igår blev perfekt! även om jag var en tidsoptimist och stressade för att hinna med bussen så blev allting kanon. förfest hos en tjej vid namn therese. massa roliga lekar och ett gott skratt. "chip/chipong" var roligast :) vi fick alla oxå väldigt fina smeknamn när vi lekte en annan lek.
efter många om och men bestämde vi oss för att åka till kåren. har aldrig varit där förr så det såg jag fram emot. det var riktigt roligt faktiskt. jag o carro shottade och sen dansade vi mest hela tiden. ett band spelade, bland annat filmmusik, eftersom temat för kvällen var filmkändisar. (nollning). han som spelade gitarr liknade killen i coca cola reklamen - "whip cream or chocolate sauce" - ni vet? snygg iallafall.
tiden gick väldigt fort eftersom vi kom rätt sent, men det är bra, för då hinner man inte tröttna. riktigt roligt hade vi :) och jag kom hem utan att bli rånad, våldtagen eller mördad, och det är ju alltid positivt.

idag har jag varit död. tänkte gå till centrum och ta ut pengar men det vräker ner snö, så det är inte så roligt. tänkte nämligen beställa hem pizza, men dom tar ju inte kort dom där pizzabuden :P men ja, vi får väl se hur jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0