vissa människor faller man för direkt

han var inte uppseendeväckande på något sätt och inte alls sådär uppenbart snygg, men någonting i hans blick fick mig att vilja fnissa som en liten förälskad flicka när han tittade på mig. jag pratar om en man som klev på bussen från stan idag. eftersom jag inte är mycket för att stirra försökte jag titta bort, men min blick fångade hela tiden upp hans. det var inte så att han stirrade på mig men ögonkontakten fanns där. jävlar vilka ögon han hade. det var som att han såg rakt in i min själ. dom var jävligt fina. och han var nog inte ens snygg egentligen men på något sätt var han rätt sexig. skumt.

ja bara det gör ju det här till en bra dag. även faktumet att solen skiner är ju underbart! dock är det riktigt kyligt ute, men det är friskt och skönt. snart ska jag packa färdigt min väska för ikväll åker jag hem till min kära familj och min underbara vovve som jag inte träffat på fyra veckor!

först blir det lite käk och slapp framför teven. fick hem the notebook, alice i underlandet, sideways och djävulen bär prada idag. bara det att jag beställde the notebook dagen efter jag sett den säger väl en hel del om vad jag tyckte om den. jag föll direkt. alice i underlandet är en favorit sen barnsben och ett måste. sideways gillade jag inte sådär med en gång, men den berörde mig så jävla mycket att jag nästan blev rädd. så den är ett måste. den är en dubbeldvd tillsammans med djävulen bär prada, som jag egentligen inte gillade, men vill se igen för att förhoppningsvis uppskatta den.

vi hade förresten föreläsning idag, den var bra.

och jag skrattar fortfarande åt eriks snedsteg under redovisningen igår när han skulle säga "en snubbe med kniv" men bara kom så lång som till "en knubbe" innan han och alla andra skrattade. knubbe. fan vad roligt det var. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0