varning: fjortisaktigt inlägg

jag såg en gammal bekant igår. jag ville verkligen gå fram och säga "hej, minns du mig? vi hånglade igenom ett staket en gång." det hade varit så jävla roligt. men han satt allvarlig i sin militäruniform och såg allvarlig ut. ööh. bra meningsuppbyggnad. stort ordförråd. hursomhelst. undrar hur han hade reagerat. "ja visst minns jag det. du hånglade med min kompis oxå. din lättfotade slyna." hahaha. åh herregud. jävla grejor man hittat på en gång i tiden, när man var ung och dum.

izza och jag pratade om det där i lördags. alla dumma grejer man gjort. det var väldigt nostalgiskt och roligt och när vi tittade på alla våra foto gjorde det lite ont, för jag saknar rätt många av dom där fina killarna vi brukade festa med.

mitt absoluta favoritcitat från vårt festande är följande:
johan bonin går fram till johan westdahl som håller en petflaska och säger "jag får smaka, vi heter ju samma sak". izza utbrister "heter du oxå westdahl?!"
det är en sån grej man måste uppleva. men jag älskar det!

en annan rolig grej är när izza och jag skulle dela blod (bara det att vi fått för oss o göra det...) och hon stack sig med nålen på en pin i handleden och pierre och crille blev så rädda att de hoppade in i en buske! haha, love it!

det var i kulparken det hände, jag säger bara det.

en annan jävligt skicklig grej jag lyckats med är att cykla asfull, mitt i natten på en kolsvart cykelväg och samtidigt hångla med en kille som sprang bredvid. hur fan lyckas man med det? jag är rätt stolt. kanske inte över val av kille men att jag lyckades. jag klarar knappt att cykla på den cykelvägen i dagsljus och nyktert tillstånd. skillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0