söndag, döndag, döddag.

kvällen hos fanny igår var toppen! massa snack hit och dit om klassen, killar och sånt där som bara tjejer kan prata om och skratta åt. 20:00 riktigade vi uppmärksamheten mot tv:n och melodifestivalen. inget bidrag var bra. balladen som den unga killen sjöng var fin men absolut inte melodifestivalsmaterial. löjligt startfält. men att amy diamond gick vidare var helt rätt, det förtjänar hon. christer sjögren däremot ska vi inte ens tala om.

vi försökte sedan att titta på grabben i graven brevid men det gick inte så bra för vi hade massa mer att skvallra om. sedan gick vi igenom kändisutgåvan av TP och jag fick dom svåraste frågorna hela tiden. vissa var verkligen "WHAT?" men ja, det var roligt :)

när klockan närmade sig 1 tog jag och carro bussen till stan och när jag kom hem slocknade jag rätt fort.

något jag lärt mig inatt är att man alltid ska stänga av mobilen på helgen, när folk är ute och festar. att få ett fyllesamtal mitt i natten av en kille som undrar ifall jag vill ha sex med honom på riktigt eller ifall jag bara dummat mig med honom känns så jävla äckligt. det är klart jag bara dummar mig. om du så vore den sista människan på jorden och jag skulle dö om jag inte hade sex med dig är svaret nej. (att dö vore bättre än att spendera resten av livet med dig). så du kan lägga ner nu.

något positivt är däremot björn gustavsson, som kommer följa med i mitt sinne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0