såhär en torsdagskväll

nu är det bara några futta minuter kvar av alla jävlars dag. fast jag har haft en väldigt bra dag, men bara tanken och stressen att vara singel är rätt jobbig. fast jag trivs rätt bra. oftast. ibland.

min pappas kärleksfulla gest till mamma var följande:
jag hör rasslande med folie från kylskåpet. "aha, pappa är sugen på en pannkaka iallafall", tänkte jag. jag ser hur han tar en pannkaka, delar den på mitten, går fram till mamma och säger "glad alla hjärtans dag!" och ger henne en kall, halv pannkaka i handen. romantikens mästare!

efter 40 minuters shopping på coop kom izza och jag ut med alldeles för mycket filmer. ciderhusreglerna (äntligen!), edges of the lord och wicker park hängde med mig hem. vi tittade på ciderhusreglerna och jag valde popcorn som tilltugg istället för chips. det kändes bra.

jag fick även höra världens bästa förklaring av izza till varför hon inte kan äta kattmat, fast än hon vill. "jag är vegetarian". det var sanslöst roligt. likaså när hon trampade på klädrollern. fy fan. det kom nästan i brallan av den där skrattattacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0