redan fredag!

hjälp vad fort veckan har gått! men inte mig emot, en helg väntar och efter ett smärtsamt seminarium på tisdag är jag så gott som ledig och kan åka hem till hässleholm, så det är ju bara positiv att tiden går fort :)

idag ska vi ha filmvisning på bio roxy i stan, sedan tänkte jag ta en sväng inom h&m och se om dom har kvar några fashion against aids-tröjor. har spanat in några produkter på the body shop oxå med det får vänta till nästa månad tror jag...

igår skulle jag vara snäll och städa pesetas bur. satte ner honom i hans lilla resebur sålänge och vad tror ni han gör? KISSAR! jag är snäll och städar åt honom och som tack kissar han ner den rena buren! städning x2 fick det därför bli. ROLIGT. tack gud. att jag dessutom nyser var femte minut gör inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0