kylig men solig lördagsmorgon!

hallå hallå. ännu en fin dag framför mig. aahhh är skåne inte härligt? dock visar termometern -7,4 grader. om en timme drar jag till malmö ("vi drar till malmö, vi drar till malmöööö" á la timbuktu) för att få en sminkning och fotografering gjord i turning torso. jag kan redan nu berätta att jag inte tänker köpa några bilder för dom är icke-humant dyra. speciellt med min lilla studentkassa. men jag ska försöka få med mig pappas digitalkamera och ta bilder själv. om inte annat så kan ju emilie och jag leka proffssession efteråt när vi har fått upp lågan!

har sovit dåligt inatt igen. hade man kunnat plocka ur hjärnan när det är dags att sova hade det varit perfekt, men nänä, det går ju emot alla kroppens naturlagar.

nu vill jag ha frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0