intressant tisdag? non.

jag är hungrig som ett djur!

idag har det varit en lång dag i skolan. 2 timmars föreläsning om den svenska filmens guldålder i förmiddags. helt okej men man blir rätt seg efter ett tag. men jag gillar vår lärare, han är för söt. haha. sen vart det dags för lunch och efter det en massa korta stumfilmer följt av en lång. jag och carro orkade inte se klart hela så vi gick till biblioteket och kopierade som tokar istället. över hundra sidor kopierade vi. duktigt tycker jag. (så när jag kom hem tog jag och läste en del, därför har jag inte ätit ännu.) papercutade mig såklart. blödde mycket så fick fråga om plåster. det svider nu :( gick och köpte hamstervadd efter skolan. kom hem halv sex. döööd.

nu ska jag laga mat - hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0