i think i'm gonna barf

idag hade vi seminarie där alla skulle redovisa sina öppningssekvenser. och hur många gånger jag än står och pratar inför folk så blir det aldrig bättre. idag kände jag mig lugn och jättesäker på vad jag skulle säga, men ändå, så fort jag öppnade munnen, kom nervositeten som ett bombnedslag. jag hatar det. och om en vecka ska jag på det igen. det är bara att andas och hoppas på det bästa.

dessutom mådde jag skit illa flera timmar i morse. inte pga. redovisningen dock men något var det. inte roligt att åka buss i 45 minuter då...

heroes säsong 2 kollade jag igenom igår. trodde det var fler avsnitt men icke sa nicke. nu längtar jag till säsong 3, för fy fan vad bra 2:an var!

lagat god laxgrejs idag. laxfilé, grädde och hackade tomater - that's it. till det har man bandspaghetti. hur gott som helst. kvällssnacks blir tomat, gurka och feta. gott? MHMM!

nu ska jag återgå till wallace & gromit och varulvskaninens förbannelse.

ps. idag har jag äntligen fått studiemedlet! 9200 blev dock snabbt 2500 pga att jag vart tvungen o låna till hyra och dylikt innan. men ja, det är inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0