i, robot

i, robot har precis filtrerats in i mitt sinne. en gammal hederlig vhs tog mig och carro på en resa till framtiden och robotar med onda avsikter. jag har inte varit ett dugg intresserad av att se filmen tidigare men jag är glad att jag såg den, för den var bra. och jag borde ha koll, jag studerar film, men jag trodde faktiskt att i am legend skulle ha någonting med i, robot att göra, att det var någon slags uppföljare, men se där så fel man kan ha. (har inte läst någonting om det förut, antog det bara.)

will smith är ju rätt trevlig att titta på.

nu blir det sängen och förhoppningsvis en tillfriskande natt, är trött på det där med förkylning nu. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0