i hässleholm

för ca 2½ timmar sen anlände jag och pesetas till hässleholm. det var fyra sega timmar mellan örebro och hässleholm men äntligen fick jag krama mamma igen! väl hemma levde pesetas loppan i sin nya bur han ska ha här. euro tittade på. jag älskar dom.

sen åkte izza och jag till mcdonalds för att inta ett kvällsmål. det blev ett långt och flummigt besök då vi båda var trötta till tänderna. uggashaka. jag fick köra hem sen. det är första gången jag kör lagligt. själv. med mitt körkort! UNDERBART! det gick bra fast det var en ny bil. o andra sidan var det inte en kotte ute så jag kunde ju inte göra så stor skada. men det gick galant trots att jag inte kört på en månad.

nu ska jag sova, det behövs verkligen! pesetas kanske kan vara i mitt rum inatt, för han verkar ovanligt lugn. han sitter mest på sin lilla platå och ser kunglig ut. han är nog en kungshamster egentligen. typ som kungsgran fast mindre. och med päls istället för barr. och ja, listan kan göras lång.

jag har förresten bitit mig i läppen, tre gånger, på samma ställe. plus bänt mig när jag åt paj på mcdonalds, fast jag vet att jag inte gillar pajen egentligen.

hå hå ja ja. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0