helg

idag har varit en minst sagt opruduktiv dag. tog lång tid på mig att vakna, närmare 3 timmar. satt och slöade framför datorn och knaprade i mig ett par mackor. när jag till slut tog tag i mitt liv och duschade var klockan efter två. efter det tog carro och jag en promenad till maxi. jag köpte hårfärg, så där har ni min sysselsättning för morgondagen - hårfärgning. köpte även filmen the beach så den ska jag titta på imorron :) dessutom har vi tvättid, alltid lika roligt... massvis med näsdukar följde med hem från maxi oxå. "han var ju söt" satt i kassan och hade världens fulaste frisyr, vi borde rakat av honom håret.

nu har jag precis lagat mat och diskat. känns bra. om ca en timme ska jag hem till fanny för lite melodifestivalsmys. som jag nämnt i tidigare inlägg, inte min favoritsysselsättning, men slår vad om att jag tittat på det även om jag varit hemma så... haha.

nu ska jag telepatera tankar till min mamma att hon ska ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0