hej

än en gång har per robin fått mig att fnissa.

på bussen i morse slog det mig att jag nog börjar gilla olas låt love in stereo, om han framförde på melodifestivalen. det är rätt skrämmande. men jag kan verkligen se mig själv studsa runt och sjunga till den på björket. haha åh, jag fick fram så roliga bilder. gud. men ja, den är rätt catchig.

i skolan hade vi föreläsning om montagefilm, tysk expressionism, neorealism och lite annat som känns rätt luddigt. läste lite kurslitteratur när jag kom hem för att få det att klarna men eftersom allt är på engelska hjälpte det inte så jätte mycket.

nu har jag precis beställt boken filmen i sverige för att komplettera listan över kurslitteratur. den enda boken vi har som är på svenska. finns alla bra filmböcker på engelska eller vad är det frågan om?

ikväll blir det bio, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0