hässleholm imorron!

redovisningen gick alldeles utmärkt idag. i och för sig hade jag inte så mycket att säga, men ja, det gick bra. fast jag hade lite problem att säga "karaktäristiskt" men det är bara att skratta bort så :)

i eftermiddags tittade vi på sunset boulevard. det är inte bra med ett tre timmar långt seminarie innan man ska titta på film, resultatet är sömn. jag försökte verkligen men ett par minuter slöt jag mina ögon allt för mycket. men filmen var bra, faktiskt.

min kväll ska jag ägna åt packning, jag åker ju hem till hålan imorron :) ser inte fram emot tågresan, men att komma hem är alltid skönt. en liten hamster får jag bära på oxå men det ska nog inte vara några problem. hoppas jag bokade djurkupé... japp, det gjorde jag. och fönsterplats har jag fått med, skönt.

fan vad jag ska köra bil i helgen.

jag har ett nytt projekt i åtankte oxå. ett litet mini-me-album över alla olika frisyrer och färger jag haft under åren som gått. ska bli spännande att se resultatet sen :) gör det mycket för min skull, har alltid funderat på det, men även för några i klassen som inte kan tänka sig mig i långt hår. så ja, det ska bli intressant. när jag har tid till det är ju en annan femma. nedan kan ni få ett smakprov på min längd sommaren 2006:

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0