grå morgon

fan vad nära jag var på att inte gå upp idag. jag stängde av väckarklockan, låg kvar och tänkte "snooza eller stänga av och sova vidare?" jag låg och brottades med argument för och emot att gå till skolan. "det är inte obligatoriskt. jag kan lika gärna stanna hemma och läsa kurslitteraturen istället." "men jag känner mig själv, jag kommer sova halva dagen och inte läsa ett dugg." "sant." och så gick jag upp. är jävligt stolt! sitter o äter jordgubb/smultronyoghurt med kellogs active. i glaset brusar c-vitamin. gomorron!


Kommentarer
Postat av: Ronia

hej!! hur e dt? en liten fråga bara, från vilken sida laddar du ner dina project runway avsnitt, take care. ronia

2008-02-20 @ 14:27:33
Postat av: Petra

hallå hallå :) finfint här, själv? jag går in på torrentspy.com och laddar sedan ner dom därifrån.

2008-02-20 @ 14:38:16
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se
Postat av: Anonym

jodå det e bra, lite förkylde men det får man ta.
ahh. tack så mycket, har inte hittat alla avsnitt som jag vill ha..

2008-02-20 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0