gokväll

emilie ringde och överraskade mig ikväll. UNDERBART. 40 minuter om allt och inget, precis som det ska vara. tidigt imorron åker hon till milano. jag är avundsjuk. vi pratade om paris. jag vill.

jag har även okej:at allt med anso inför påsken. åh vad jag längtar!

har lite skolarbete att skriva ihop och även om det går på en halvtimme känner jag att jag borde göra det. så tänkte ta mig lite att äta och sen skriva ihop allt. så är jag redo för imorron.

har förresten hämtat mitt paket från lycknis idag. filmen i sverige och studentkokboken hade jag beställt. fick på köpet en pocketbok som heter "så sänkte jag sovjetunionen". den tänker jag läsa. mitt paket från onoff kom oxå så nu kan jag koppla in ipoden till förstärkaren. yeay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0