brum brum

för första gången har jag nu suttit i en bil alldeles ensam och kört runt. FY FAN VAD HÄRLIGT! att köra automatväxlat var dessutom hundra gånger lättare, och fast än c5:an är gigantisk så gillade jag det. det känns som jag kan erövra världen just nu.

imorgon är det malmö och the studio som gäller. gratis sminkning och fotografering står på schemat. dock blir det bara jag och emilie, för både izza och emma är sjuka :( tråkigt. men samtidigt - roligt med kvalitetstid ensam med emilie!

funderar på att lägga mig i soffan och titta igenom lite filmer. har tre stycken här hemma som jag aldrig sett, och igår lånade jag på smällen av izza för det var hundra år sen jag såg den. nästan.

ja, soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0