Skulle man inte slippa sånt här efter 20?

Alltså denna ÅNGEST!

Varje gång samma visa. You know the deal. Ska aldrig mer ha min mobil med mig när jag festar. Blir ju bara katastrof ändå. Eller vad vet jag, min utkorg är som vanlig tom eftersom jag tänker att jag ändå minns vad jag skrivit. Men ja, nu har jag fått kontakt iallafall.

Eller den här:
Jag: Hej!
Han: HEEEJ!
Jag: Minns du mig?
Han: Ja det är klart! Ida va?
Jag: Eh. Nej.

Men ja. Sen har man ju Facebook på gott och ont.

Just nu vill jag aldrig mer festa. Folk har börjat med smällare och raketer och varje gång rycker Frank till och kan inte lugna sig på ett tag. Vet inte om jag är redo att lämna honom på nyår. Ensam för första gången + allt smällande. Han är ju ändå min lilla bebis...

Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Shadow

du måste komma!

2008-12-28 @ 09:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0