Sådant som tar musten ur en

Min dag har sett ut såhär:

Vaknar av att Frank piper, släpper in honom i sovrummet, får en klo i läppen och börjar blöda.
Går upp och gör frukost, häller upp ett stort glas apelsinjuice och sätter på soffbordet.
Frank övar längdhoppning från soffan till bordet, landar på min tallrik (och macka) som glider och välter ut det stora, fulla glaset med juice som stänker över hela golvet.
Jag lägger mig och torkar i cirka femton minuter.
Häller upp ny juice men märker att den är slut. KUL.
Lockar fram Frank från under soffan där han gömt sig efter mitt vredesutbrott. Slaktar honom lite lätt. (Läs: lyfter honom i nackskinnet)
Det går en minut och sedan biter han tag i antennsladden och drar iväg med den.

KAN NÅGON SÄGA MIG VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ HONOM!?! (Förutom det uppenbara)

Klockan är inte ens halv elva och hittills har ungefär allt gått fel. Kanske borde man dö nu?

Kommentarer
Postat av: mulin

Men åh <3 Håll ut.

2008-12-05 @ 11:59:59
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0