Plus, för en gångs skull

Jag gjorde precis någonting farligt. Jag gick in på internetbanken för att kolla hur mycket pengar jag har på kontot. Inte bra gjort Petra. Jag vet inte riktigt hur jag har lyckats, men för första gången jag har flera tusen kvar efter hyra och räkningar är betalda! Jag som brukar fasta veckan innan lönen. (Fast om jag känner mig själv rätt lär det inte bli annorlunda denna månaden.) Jag har till och med shoppat, druckit drinkar och varit på bio. För ett par tusen. Jag är glad, men samtidigt rädd. Jag vet hur spontan jag kan bli och just nu behöver jag inte klicka hem den där digitala systemkameran jag sitter och tittar på. Men vad ska stoppa mig? VEM ska stoppa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0