Pläder

PS. DETTA INLÄGGET SKULLE PUBLICERATS KL 21 IGÅR!!

Hur kan ett litet ord få mig att känna så många känslor? Jag skrattar, gråter, längtar, saknar och drömmer. Ett ord, så mycket. Så löjligt.

För övrigt är det pest att jobba på Posten under julen men med trevliga kollegor (jag älskar mina!) så funkar det :) Men har sjukt ont i rygg och axlar! Så det är inte så bra...

Annars så är det numera ett gigantiskt hål i min rislampa. Ja, kattjävel. Jag hade gärna dränkt honom den sekunden alltså. Istället blev det ett rejält tag i nackskinnet och instängning i köket. Det var ett bra tag sen nu, nästan två timmar, och min hand blöder fortfarande.

Ska gå och lägga mig så jag inte ger mig ut i mörkret för att köpa igelkottar (det godaste godiset!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0