Nothing to do

Tycker det är ganska festligt när det står att man har publicerat ett inlägg men det syns inte på bloggen. För ett par timmar sen skrev jag iallafall att jag skulle till Elgiganten och kolla. Är ute efter en ny dator och har hittat en på internet (men som av någon anledning inte gick att köpa där) och skulle kolla på den. När jag kommer dit har dom dock endast fem stycken olika laptops, alla stora. Hur kan en av Sveriges största elektronikkedjor endast ha fem stycken laptops hemma?!

Sen tänkte jag gå in på Maxi och köpa Gossip Girl, men där va så mycket folk så jag orkade inte.

Så nu har jag ingenting att göra utav min dag. Deeepreeeessiiiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0