Last day at work this year

Idag är Frank allt annat än snäll. Är det konstigt att man vill skjuta sin katt ibland? Men som Emelie sa på jobbet, jag har ändå väldigt mycket glädje av honom.

I morgon blir jag hemma. Jag ska äta mat med min familj och sedan ska jag se någon mysig rulle och bara vara. Dom flesta jag pratat med har sagt "VAD SKÖNT!" och ja, det ska bli väldigt skönt. Speciellt eftersom min två veckor långa förkylning inte släppt det minsta ännu. Men hade självklart velat skåla in året med vänner oxå, men det kommer fler år.

Har invigt min mixer! Gjorde en alldeles fantastisk smoothie när jag kom hem från jobbet! (Vaniljyoggi, jordgubbar, hallon, blåbär och björnbär.) Nästa projekt bli nog milkshake :) Me like.

Vill göra något med mitt hår! Men VAAAAD?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0