I love you 'till the end

Hm. En spark i baken var kanske vad som behövdes? But I wouldn't count on it.

Igår träffade jag min fabulösa partner in crime; Emilie. Vi drack svingoda drinkar på Cats och sedan entrade vi biosalongen för en dubbel dubbel popcorn och Australia. Thank God att jag var näsduksutrustad för vi grät som små barn. Det var en alldeles fantastisk film som jag vill se om och om igen!

En annan film som Emilie håller gisslan i Löderup är Ps I love you och i skrivande stund är jag grymt sugen på att gråta ännu mer och lyssna på 'I love you 'till the end'. Men jag får hålla mig tills jag får tillbaka den.

I morse åkte Emilie till Tyskland för att fira nyår och själv funderar jag på vad jag ska göra åt mitt nyår. Ifall det är som dom säger, att så man spenderar nyår är så man kommer spendera resten av året, så vet jag inte om jag är särskilt sugen på att sitta hemma med Frank. Men är jag mer sugen på att stå i Helsingborg klockan tolv och ännu en gång inte ha någon att kyssa?

Det är ganska deprimerande och väldigt upprepande i mitt liv.

Dilemma dilemma.

Kommentarer
Postat av: plän

klart du ska komma!

2008-12-29 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0