I love you Chuck Bass, and Gossip Girl of course

FAN VAD SPÄNNANDE GOSSIP GIRL ÄR!!
Och Chuck är (om möjligt) ännu snyggare än vanligt när han är full, hatisk och ledsen. Jag säger som jag alltid har sagt: Jag älskar Chuck Bass.



I morgon ska jag bara jobba 15:20 - 19. Det ska bli skönt! Så innan dess ska jag simma, handla och städa. Nu blir det bädden och min sista bästa bok (Georgia Nicolsons dagbok nr... öhh... nio) som jag läser för hundrafemtielfte gången. När jag läst ut den blir det Monster. Ni vet den där om den kvinnliga seriemördaren som även finns som film där Charlize Theron spelar huvudrollen. Svinbra iallafall. Filmen alltså, boken har jag inte läst än.

Ps. Såg The Notebook för åttionde gången igår och grät á la Ps. I love you för första gången. Fattar inte varför. Var nog känslig igår. Hmm... Men fin är den iallafall!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Me love gossip girl också!! :D

2008-12-13 @ 22:43:33
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0