Holabandola

Har haft fullt upp!

Igår efter jobbet svirade jag om till lacktights och tisha, hämtade upp Emma och sedan drog vi till Vankiva. Där var det fest, med mestadels 90:or. Lammkött, men jag var ju nykter pga körning. Trevligt hade vi iallafall!

Frank var ett pain in the ass inatt eftersom jag knappt såg skymten av honom igår så jag har sovit jättedåligt, tills jag kom hem till m&p idag och sov i två timmar.

Pappa och jag köpte gran först! En liten vanlig gran som doftar gott. Synd att Kungsgranar inte doftar, för dom är finare, men jag vill ha doften och på Floragatan är det jag som bestämmer :)

I morgon ska jag och mamma klä den till julmusik. Mysigt!

Nu ska jag tvätta, sen blir det nog SATC hela kvällen. Och så ska jag slå in ett par julklappar om jag hittar pappret jag köpte för ett tag sen... Hmm...

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0