Hej alla fisiga fisar

Har egentligen absolut ingenting att skriva om, eller kanske ändå en hel del, men jag sitter obekvämt på mitt golv så jag orkar bara inte.

Vill ha nya skor och nya serieboxar. (Svarta Reebok och Gossip Girl s1, Grey's Anatomy s4 + SATC) Eftersom min lön från dansen (futtig men ändock) har kommit så ska jag nog inhandla lite julklappar till mig själv innan jobbet i morgon :)

Förresten, hur spännande är julen nu för tiden? Jag vet redan vad jag kommer få av m&p och Henrik, så vad ska man nu vara nyfiken över när man på lillejul lägger sina klappar under granen och tittar och klämmer på dom som redan är där?

På fredag är jag bjuden på fest som verkar kul, men jag måste hålla mig nykter och komma hem i vettig tid eftersom jag ska jobba på lördag (och söndag) och så måste jag nog köra bil för att ta mig hem. Men jag ska nog dit iallafall o kolla läget :)

Sen undrar jag två saker! Varför är det ingen kvinna på Posten som kan byta toarulle i hållaren när den gamla är slut? Det är ALLTID jag som bytar. Fattar inte vad som är så svårt med det? Och, nästa fråga: Varför använder inte folk julkortspåsarna de fått i lådan när de ska skicka julkort? ALLA har fått dom. Tror knappt en tredjedel använder dom... Någon som kan säga mig VARFÖR?

Det var allt från surkärringen. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0