Hallå alla små freaks!

Själv är jag ett 90210-freak. Har sett hela säsong ett med en sovande Frank i knät och skrattat och hållt tummarna om vartannat. Enligt imdb har säsongen fler avsnitt men det har inte kommit något på skitlänge? Någon som har koll?

Idag har min fina familj varit här på adventsfika. Mysigt. Sedan blev det mat hos m&p och efter det åkte jag hem till Henrik för att låna hans Wii som han själv aldrig använder. Spelade lite tennis men när jag blev svettig (!!!) bytade jag plats till soffan och serier.

I morgon börjar jag inte förrän elva, perfekt en måndag.

Ja annars då? Jo, jag kanske blir arbetslös efter nyår, måste flytta hem, måste göra mig av med Frank mm. Livet är fantastiskt! Nä, jag mår faktiskt rätt jävla uselt just nu. Även om jag säger att allt är toppen är det inte det. Det är jävligt jävligt dåligt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va? Varför måste du kanske flytta och göra dig av med Frank??? För att du kanske inte kan fortsätta på posten? Börja söka nya jobb nu isf! Kram

2008-12-14 @ 23:25:32
URL: http://khori.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men NEJ! Är inte du lycklig är inte jag lycklig. Kan jag göra något? Jag kanske inte kan uträtta mirakel, men dra i trådar är jag bra på. Och om man låter mig, så är jag bra på att vara omtänksam, få dig att tänka på annat. Och vill du inte det, så är jag istället idel öra. Ring mig för tusan! Eller ge mig ett l.å.n.g.t mejl. Det är så mycket jag missat i ditt liv känns det som (och fan, det här kommentarsfältet är nog inte rätt plats att säga det men jag är inne på din blogg för sällan). Så, mejl it is? Jag dömmer aldrig.

<3

2008-12-15 @ 00:58:33
Postat av: plän

Ska posten avskeda dig?

2008-12-15 @ 09:30:49
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: amandanan

åh 90210 är bäst (:

2008-12-15 @ 19:34:41
URL: http://amandanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0