Hallå alla busiga busungar!

Ute ligger snön vit och ganska djup. Är inte särskilt glad över detta då jag har ett jobb då jag vistas mycket utomhus men jag överlever förhoppningsvis. Frank lever loppan som vanligt, men jag tror jag ska köpa ett koppel till honom och se vad han tycker om snön. Just nu är jag väldigt arg för hittills ikväll (på en timme) har han: vält ner fruktskålen och all frukt, vält ner en ljuslykta, bitit på datorsladden och så har jag upptäckt att han nästan bitit sönder sladden till min rauter som är ute i hallen. FANTASTICO.

Jag har klädproblem. Vet INTE vad jag ska ha på mig på sexpartyt på lördag (ja, det är dags för sexparty igen. Det var så roligt hemma hos Sandra och eftersom jag har så många nymfo-kompisar tänkte jag att jag borde anordna ett för dom, så det ska jag - den sexte klockan sex är det sexparty!) och det börjar bli lite jobbigt... Har underdel men ingen överdel, fast jag vill gärna ha en sådan på mig. Får ta en sväng på stan i veckan (blir nog lördag förmiddag) och se om jag hittar något snittsigt.

Har dessutom kommit på varför min lugg är så ojämn. Trumvirvel. DEN TRILLAR AV! Ja, jag har blekt håret för mycket så luggen (som är längst och blivit färgad flest gånger) tar stryk och trillar sönder. Hurra! Fast det gör inte så mycket, var ju ändå inne på att ha kort lugg nu.

Frank gör väldigt mycket saker han inte får, och varje gång han gör något skriker jag "NEJ!" Nu har jag haft Mysteriet på Greveholm-maraton några dagar (sett hela kalendern för hundrasjuttioelfte gången) och kom nyss på mig själv med att låta exakt som mamma Astrid när hon håller på med sin självförsvartgrej, då hon skriker "NEJ!" Hihi, trés amusant.

Känner att mina inlägg blivit tråkiga, så här får ni ett par bilder som kanske livar upp:

Jag och Emma


Frank för längesen! Nu pekar hans ögon inte längre åt olika håll :)


Ombyte i köket inför utgång i Kristianstad


Färdig! Lilla Liesel med fladdermustatuering :)


Första festen med Frank i lyan. Någon spillde, alla torkade utom Emilie som bara står och tittar på. Kan skratta ungefär hur länge som helst åt denna bilden!


Lisaminen:


Nä, nu får det va nog. Kommer bara på att jag MÅSTE organisera mina bilder. Har alldeles för många, och det blir jobbigt att tänka på. Ska nog gå igenom garderoben inför lördag istället. Nighty!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Världens sötaste kissekatt!! :O :D

2008-12-13 @ 22:44:52
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0