En hårsmån från döden

Hej mina små fisar!

Just nu ligger Frank på min axel och sover. Då och då vaknar han och borrar in nosen i min mun. Jag tycker det är mysigt fast lite äckligt med katthångel. Men man tar vad man får! Haha.

Igår höll jag på att krocka. Var nog bara ett par decimeter ifrån. FAN VAD MITT HJÄRTA SLOG! Såhär var det: Jag kom körande på Stattenavägen, från bilprovningen, och kom till Bullerbyn och saktade in till 30. Där är en korsning och bilarna från sidorna har STOP. När man kommer från det håller jag kom ifrån har man dålig syn åt höger, men som tur är så har jag snabba reflexer, för där kom en kvinna körande i 60-70 km/h (på en 30-väg) och struntade helt i stoppet. Det är tur man övat på panikbromsning för jävlar vad jag tryckte plattan i botten! Som sagt var vi nog bara ett par decimeter från kollision så ni kan ju förstå paniken. IDIOTJÄVEL! Det roliga är att om vi krockat hade det varit bådas fel. Sådana människor borde inte få ha körkort!

Igår hade jag min dansdag och resten av tiden gjorde jag adventsfint. Här blev så fint att jag knappt ville åka och träna sista passet, men det är så roligt så det gjorde jag iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Nevena

haha jaa, jag blev glad som fan! och jag lovar att uppdatera luckorna i min blogg varje dag :)



mysigt med adventspynt! snart är julen här :D

2008-12-01 @ 18:01:54
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0