Bara för att alla andra gör det

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog hand om en övergiven kise och blev mamma. Kattmamma alltså.

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Hade inga, tänker inte ha några.

Vilka länder besökte du?
Sverige. Endast.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Det enda jag vill nu är att det ska fortsätta som det är, med jobb och allt, men så lär det nog inte bli. Men annars är jag nöjd!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför?
Den 5 mars, då min bästa väns pappa hastigt gick bort.

Vad var din största framgång 2008?
Att jag skaffade jobb och lägenhet och stabilitet i mitt liv.

Största misstaget?
Ångrar ingenting.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Trillade rakt igenom altanen på Siesta, men annars är det lugnt! Haha.

Bästa köpet?
Filmer. TV. Och Frank, fast honom fick jag gratis :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Elektronikprylar, mat och nöje.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Att flytta tillbaka till mina nära och kära i Hässleholm har förändrat mitt liv på ett halvår. Är mycket lyckligare här.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Det rör inte hjärtat med Vapnet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, definitivt!

Vad önskar du att du gjort mer?
Raggat. Hahahaha...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Festat kanske?

Hur tillbringade du julen?
Jag var med min familj och några vänner hemma på Floragatan. Vi åt gott och hade det jätte fint.

Favoritprogram på TV?
Laddar ju ner, men 90210 tog mig med storm och överraskade verkligen! Annars - Gossip Girl!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag är hatfri.

Bästa boken du läste i år?
Kan ha varit Den skarpa eggen av Philip Pullman.

Största musikaliska upptäckten?
Vapnet.

Något du önskade dig och fick?
Ja. Lägenhet och jobb.

Något du önskade dig men inte fick?
Drömvinsten på Lotto?

Årets bästa film?
AUSTRALIA, INTO THE WILD, PS I LOVE YOU och SEX AND THE CITY.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hur många år fyllde du?
Fyllde 20 så jag gick på Systemet. Annars träffade jag Izza och var nere på Siestaområdet.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut, man ska aldrig vara nöjd.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Väldigt slapp men har skärpt till mig och börjat använda mer figurnära kläder. Gillar't.

Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, Euro, Frank, Pesetas. Solen. SiESTA. Emilie och Way Out West.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Gael Garcia Bernal. Och Chuck Bass.

Vem saknade du?
Många.

Citera en sångtext som summerar ditt år:
What have I done to fall so hard for you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0