And when I'm about to hit rock bottom you show up with a smile on your face and says Hi, I still love you, I do

Haha, så dumt av mig. Vi älskar ju varandra.

Idag har Posten varit fyllt utav choklad och jag börjar känna av det där alla snackar om - att man äter extra mycket när det är jul. Själv vill jag försöka hålla dom extra kilona borta men det är inte så lätt när Paradis och Aladdin ligger framför en och frestas.

Jag har slutat nu och har ledigt tom. måndag. Hur mitt liv kommer se ut sedan vet jag inte. Det kommer nog bli några strötimmar på Posten men efter nyår ska jag ge mig ut på jobbjakt. Känner mig mer positiv till det nu än innan.

I morgon är det julafton, någon som har fattat det än? Inte jag iallafall. Bara en bit kvar i chokladkalendern. Lustigt, det där. Att det kan gå så fort. Och hur man ändras med åren. När man var liten var man SÅ nyfiken på allt, nu vet jag i princip vad jag kommer få. Men ska bli mysigt, såklart. Hoppas min faster kommer och firar med oss oxå :)

På torsdag är det FEST för hela slanten. Jag har laddat upp med nya plagg och en kyl fyld med alkohol. Blir förfest hos Natalie och Robban i deras nya lya och sedan gissar jag att vi drar hit en sväng (efter vi betalat inträde klockan 22). Kommer förhoppningsvis bli en bra och galen kväll!

Uppdatering från djungeln: Pesetas och jag har firat ett år, Frank har lärt sig hoppa upp på köksbänken och idag har jag inte förlorat blod (ännu). Brukar annars börja blöda x antal ggr per dag pga. vilden F.

Ohja, nya skor har jag fått (rosa Reebok) och nya filmer (Till sista andetaget, I could never be your woman, ET, Gilbert Grape, What happens in Vegas + Den där Mary och Moulin Rouge). Var ett tag sen jag fyllde på hyllan så tyckte det var dags!

Städade mina garderober i två timmar igår och nu tänkte jag damma och dammsuga så här är fint i jul! Lång update, hoppas ni orkade läsa. GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det får vi :)

Du ska till björket den 25e va?

2008-12-23 @ 22:23:43
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0