A not so very bad Monday

Jag har fått ett erbjudande om att vara fyllechaufför på nyårsafton - för en fet summa pengar. Som det ser ut nu blir jag ändå nykter så för mig låter det helt OK. Ska ju höra med m&p om bil med.

Frank är supertoppad och när vi lekte med hans favvisleksak "vanten" råkade han riva mig extremt djupt på fyra ställen. Två på handleden (suicidewarning!) och två på handen. Det har blödigt (öh. heter?) i en timme.

Och ändå klippte jag hans klor igår!!

För att bli lite peppad tittade jag nyss på trailern till Australia. Jag föredrar att inte göra det innan jag ser en film (så gott det går att undvika) jag verkligen vill se. Likadant med att läsa på baksidan av filmer. Allting avslöjas. Trailern jag tittade på hade nog fått mig att inte vilja se filmen. OCH DET VORE SYND! Den var så himla vacker. Vill se den igen!

Nu har Frank somnat i mitt knä. Vid sådana här tillfälle är han världens bästa.

Kommentarer
Postat av: mulin

Ta med dig Frank och Pesetas och kom hit NU!

2008-12-29 @ 23:04:02
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0