Tröttis

Tänkte ju sova en stund men det gick inget vidare. Nu ska jag snart köra och hämta Henrik för helgmiddag här hos mor och far. Han får alltid mat här på helgen. Och det är ju bra, för det betyder att jag oxå kommer få det när jag flygit ut ur hemmet.

Mamma och jag har varit och hämtat massa kartonger, så det är väl bara att börja packa igen I guess. Men först ska jag städa. För även om där är städat vill jag helst städa en gång själv med, så det känns riktigt rent. Så nu ska iPoden laddas så den kan underhålla mig sen. Måste ha med mig en lampa oxå kom jag på... Eller så tar jag städningen i morgon istället och firar mitt nya hem med film, popcorn och cola ikväll istället? Hm.

Nästa vecka händer det grejor med. Jobbar, klippning, Saras fest och IKEA. Älskar IKEA. Kommer nog hem med en hel del snygga saker. Höhö.

Nu ska jag köra. Bye bye.



Henry Holland och Agyness Deyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0