Spindelsvin

Jag följer Linda Rosings blogg slaviskt och väntar med spänning på att hon ska uppdatera bilder från gårdagen då hon kanske eller kanske inte blev brunett. Jag gissar att hon skippade det, men jag vill ändå se hur hon såg ut. Blir så fascinerad av hennes gigantiska tuttar och orörliga läppar. Hon ser trés rolig ut.

Jag ska överraska Crille med Into the wild ikväll. Hoppas han gillar den. Det måste han, annars blir jag lite besviken. Snart ska jag traska upp till stan, där vi ska mötas. Godis är det som ska inhandlas. Minns inte när jag åt lösgodis sist, men nu känner jag att det är dags.

Städade förresten. Till Vapnet. Då gick det rätt lätt. Hittade en riktigt svinig spindel som jag dammsög upp. Den här nedan hittade jag förresten för några veckor sedan. Sjukt stor, hårig och äcklig. Jag hyperventilerade i tio minuter innan jag tog en sko och slog ihjäl den med. Fy helvete vad rädd jag var.




Kommentarer
Postat av: Nevena

ÅH fy helvete, vilken spindel!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Hur vågar du dammsuga upp dom? Är du inte rädd att dom inte dör och istället kryper ut igen? AAAAAAAAAAAAAAAAH. Varför inte utrota spindlar? Va? Vilken nytta gör dom egentligen?!

2008-08-03 @ 12:10:04
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0