So much to do, so little time

Idag har jag varit i full fart sedan klockan 5. Då ringde klockan och en timme senare befann jag mig på jobbet. Började dagen med att dela reklam i över två timmar. Det är inte jätte kul. Sedan körde jag till Tyringe och sprang i 34 trappor. Med dubbla lägg. Sedan cyklade jag hem (från Posten, inte från Tyringe) snabbt som attan och åt, duschade och kissade med Euro. Sedan var det bara på det igen. Lådtömning. Tjoho. 10 timmar och 40 minuter har jag jobbat idag. Är det ens tillåtet?

Nu är även biljetterna till Håkan Hellström beställda. Ska hämta ut dom i morgon. Kan inte fatta det, att jag kommer stå där, svettig som ett as igen. Och må så bra som aldrig förr. Åh, Mejeriet är the place to be den 27 september. Det är där Håkan är som bäst.

Såg en skitsnygg glasögonkille idag. Mmm...


Kommentarer
Postat av: mulin

Tss, vad kul (: Nu har du numret!



Även om det är det så borde det inte vara tillåtet att jobba så där länge.

2008-08-25 @ 19:27:46
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0