Ösregn

Vaknade av att regnet vräkte ner. Kändes som jag spolades ner i ett avlopp och var dränkt i det äckliga vattnet. Men det var ju bara regnet som störde utanför mitt öppna fönster. Känner mig smått bakfull idag utan någon som helst anledning. Det enda som passerade min strupe igår var godis och Loka.

Idag är det dansmöte! Jag är lite nervös men samtidigt jätteglad. Det ska bli roligt att få igång allt igen! Fast jag kommer ingen vart med min inspiration. Tänker bara en massa steg, men tar aldrig tag i att skriva ner allt. Så bli det pannkaka av alltihopa. Får nog skärpa mig!

Crille gillade Into the wild, tror nog att det är det enda självklara när man ser den fantastiska filmen. Ska nog gå igenom allt extramaterial idag och bli en riktig nörd som är insatt i allt. Sådant älskar jag.

Först: morgontoalett! (mammas ord för att tvätta sig och borsta tänderna och sådant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0