Let's do the Agyness one more time

Jag längtar till i morgon kväll. Då ska jag till Kristianstad och träffa några av dom finaste. Saras 20:e år på jorden ska firas och min tvilling ska dit. FINT SOM FAN! Har dock klädproblem. Men vilken kvinna har inte det dessa dagar?

Idag har jag iallafall varit hos Amanda på Myran & Malkolm i Kristianstad och blivit snygg i håret igen. Min stackars hårbotten får stå ut med mycket stryk, det är väl alla mina synder som bestraffas samtidigt. Men nu känns det bra. Känner mig som mig själv. Och lite som Pesetas, för vi har samma hårfärg.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i tid i morgon. Börjar klockan elva men ska rensa rummet innan dess och även gå en sväng på stan för att försöka lösa klädfrågan och köpa en present till grisen.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: plän

jodå den gick bra...:D dem verkade snälla.. :D hihi.. å du måste hälsa hälsa från mig till sara...såg min invitation nu och jag kan inte idag :( men hoppas d blir nice!!

2008-08-29 @ 09:15:07
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0