Hello, you're in love with me

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet att jag kommer gråta om jag trycker på dvd-kontrollens playknapp, för Izzie har precis klippt av Dennys LVAD-sladd och det är bara jobbigt framöver. Tårarna kom okontrollerat under följande dialog:

Izzie: You have to do this for me or I'll never be able to forgive you!
Denny: For dying?
Izzie: No! For making me love you!



Och jag orkar inte gråta mer.

Eller så kan jag gå upp och dansa disco med pappa, han verkar vara på musikhumör. Han fick tre skivor av mig och Henrik när han fyllde år. Bland annat Kleerups. Den spelar han nu. Mycket bra.

Eller så hämtar jag min Ben & Jerry i frysen och låter tårarna komma?

Kommentarer
Postat av: mulin

Låt tårarna komma, jag har precis grinat till Sex and the city.

2008-08-23 @ 21:54:56
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0