Haha, jätte tråkigt inlägg, så ni vet. Mest för mig själv. Skriva av sig, ni vet.

Har egentligen, som vanligt, svinmycket att göra när jag är hemkommen men har inte kommit längre än in i duschen och sedan hamnat på soffan med datorn i knät. Ibland vill man verkligen vara ledig när man är ledig. Om ni förstår.

Har mina två första jobbfria dagar i morgon och på fredag. Fantastico! Fan, jag har slitit som ett djur. Börjar kännas i rygg och axlar. Satans stel man blir av att vrida sig fram och tillbaka mellan bilen och postlådor. Böl böl böl.

Ville slå ihjäl någon när jag kom till jobbet i morse. Fick ställa mig och KAMMA och DRA NER när jag egentligen bara ska lasta bilen och köra iväg. Dra åt HELVETE säger jag. Lasse sa "det var ju inte bra" när jag sa att det inte va färdigkammat. Kom ut ca 40 min sent. Sånt tar på mitt psyke! Blir så jävla stressad. Hatar det.

Jobbar svinmycket nu, långa dagar (9:30 - 19) med endast 30 min rast. (Okej, vi sitter framför datorn ibland när vi väntar på att ta emot en bil, men ändå). Förmiddagarna är skitstressiga och eftermiddagarna hur softa som helst. Det är rätt jobbigt. Kunde varit jämt tempo hela tiden. Joel såg förvånad ut idag när jag sa att det va stressigt. Han tog för givet att det va soft. Men mest soft är det. Förutom för mig som har klent psyke. Som sagt.

ÅH vad tråkigt. Ska poppa popcorn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0