Blackout

Vaknade 01:50 och trodde jag blivit blind. Tryckte frenetiskt på lampknappen i förhoppning att jag skulle ha fel. Inget resultat. Med tanke på att jag drömde att jag sov ibland postsäckar var min mentala hälsa inte på topp så det tog en stund innan jag fattade att det var strömavbrott.

Bestämde mig för att väcka mamma och pappa. Berättade att jorden hade gått under och om dom ville komma i tid till jobbet fick dom ställa en analog klocka. Det är lustigt hur våra liv rasar samman när elektriciteten försvinner. Sedan kunde jag inte somna förrän klockan var närmre fyra när strömmen kommit tillbaka.

Låg och läste i Bridget Jones dagbok. Hatar den boken. Mest för att hon tycker hon är fet när hon väger 60 kg. Även vid 54. Hatar det, det är ju vidrigt. Inte konstigt vi har sådana sjuka ideal i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0