A night out

Hemkommen från Kristianstad med blåsor på lilltårna (vad annars) och en kul kväll i tanken. Fast än jag var sjukt trött lyckades jag bli väldigt pepp till slut och det blev en lång natt!

Den började hemma hos Sara där cider, öl och rosévin intogs med glädje, sedan försvann Martina och jag in till stan och sedan kom jag aldrig tillbaka till festen. Träffade Liesel och Anton på Stora torg, drog till Kuppa eller Lotus eller vad det nu är det heter. Där var kallt! Men ja, timmarna gick och kvällen flöt förbi och sedan tyckte jag att det var dags att sova.

Inte en kotte hemma hos Sara.

Ringde runt till "alla". Min samtalslista på mobilen ser mycket intressant ut. Fick inte tag på "någon". Varför händer ALLTID det här när jag är i Kristianstad? Jag blir lämnad och övergiven och alldeles ensam. Men så ringde Calle. Han hade ringt till Eniro för att få mitt nummer, haha, så då fick jag lite sällskap iallafall och till slut fick vi tag på Sara! Dock visade det sig att hon inte skulle sova hemma så jag sov där alldeles ensam i hennes säng. Men det gick ju bra det med.

Är väldigt arg på mig själv för att jag glömde kameran.
Hatar att stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0