vilken underbar morgon!

jag vill verkligen ha en jeansjacka. undrar om jag har kvar någon i hässleholm?

idag är jag som sagt ledig och har sovit i 11 timmar. underbart! solen strålar och termometern stiger sakta men säkert över 10 grader, uppåt uppåt uppåt. det ska tvättas idag, för imorron drar jag neråt landet. jag är så exalterad att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. jag måste börja packa.

det som står på schemat i hässleholm är:
- måla rummet (ska få nytt sovrum)
- plugga (bajsåsa)
- björket (YEAY!)
- träffa min vän izza
- köra bil (hehe)

solen börjar snart titta in på balkongen, det blir en eftermiddag på den. gött!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha det så kul där nere! Skönt att du får åka hem efter så mycket hemlängtan! Ses när du kommer tillbaka. Kram

2008-04-22 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0