vart tog pungen vägen?

MIN STATISTIK SJUNKER RADIKALT! WHY?

häromdagen när jag stod och väntade på bussen vid våghustorget såg jag en man som såg ut att gräva efter sin pung. han böjde på knäna, lutade sig lite framåt och tog en stadigt tag om grenen och började aktivt röra handen, som om han grävde i en sandlåda. mitt sådär, framför allihopa. varför? varför gör killar så? om dom nu måste ta på sina könsdelar kan det väl ske lite mer diskret? inte sådär obscent som man kan se ibland.

dessutom är so you think you can dance scandinavia skitlöjligt. dansarna är svinduktiga och jag är väldigt avundsjuk, men allt annat är bara skit tråkigt. juryn är svintrisst och inte alls som den amerikanska, där min favorit mary murphy är grymt underhållande. fast benke är snygg och det är ett plus. men annars... nae, inte mycket att hänga i julgranen. klipp ner det till 10 minuter, tiden dom ger till dansarna. det är bara dom jag vill se.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag kan inte heller fatta varför din statistik sjunker. Jag kollar din blogg dagligen och gillar den jättemycket.

Och ja.. Kat får nog de flesta att bli bi. Eller i alla fall dig och mig då.

2008-04-17 @ 21:13:56
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0