tv, talang, körslaget

häromveckan funderade jag på ifall man kan ställa upp i talang med talangen att sjunga med stängd mun. jag kan det, men tyckte det vore lite mesigt att komma med. dessutom kan jag bara lilla snigel. MEN. i gårdagens program (följer det slaviskt) var det en kille som gjorde det. sjöng med stängd mun alltså. LILLA SNIGEL! helt otroligt. fast han gick inte vidare, det var inte coolt nog. tänkte väl det, tänkte jag. idag har jag sjungit med stängd mun för min mamma. hon skrattade, jag med.

missar körslaget ikväll. repris imorron = bra. hehe...

mamma o jag gjorde grimaser innan med. vi är experter på det. vi ser så lika ut när vi gör våra grimaser med. det är roligt. vi är lika när vi är fula. <3

igår körde jag mamma o hennes väninna till zuperbowl. anki, vänninan, sa: "hej petra det var längesen man såg dig! och ljushårig är du med!" mamma tillade: "ja hon är så ljus så, men det är fint". anki: "ja hon är så söt!" då blir man glad, fast det är två klimakterietanter som säger det. FAN vilket elakt ord. två fina kvinnor ändrar jag mig till.

nu ska det målas!

Kommentarer
Postat av: mulin

Min kompis kan också sjunga lilla snigel med stängd mun. Efter att jag hörde det började jag kalla henne för snail. Och nu har smeknamnet nåt oanade höjder i och med att hon nu mera kallas för snailhoe. Fråga mig inte varför.

Förresten så fick jag också en komplimang av min mamma väninna idag. Hon sa att jag var cool och hade snyggt hår. Det var fint trots att det kom från en "klimakterietant" :)

2008-04-26 @ 21:18:25
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0