tv och vänner

ikväll är det min tv-kväll. so you think you can dance och the starter wife. innan dess ska jag byta lakan och plocka undan lite på rummet hade jag tänkt. känns som klockan är fyra, fast hon snart är sju. skumt. annars har jag ingenting intressant att uppdatera er om. händer inte så mycket i livet just nu.

eller jo, jag kan berätta att jag snart får besök av izza. 17-22 april. massa mys och kärlek och bara vi två tillsammans. jag saknar dig så jävla mycket! (hoppas jag klarade tentan så jag slipper göra omtenta 19 april...)

dessutom har emilie bokat sin resa upp hit, så 1-4 maj får jag sällskap utav henne! då blir det till att göra stan och dricka flera bag-in-boxar. eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0