tjo

jag fattar inte the starter wife riktigt. det är konstigt. och nästa vecka är det sista avsnittet.

ledig imorron oxå. skönt. ska läsa det sista i boken och förbereda mig inför diskussionen vi ska ha på seminariet på torsdag. hoppas jag är frisk då. blir bara sämre och sämre i halsen :(

du förföljer mig. hittade en film på datorn idag, du var med. och även om jag har hundratals bilder på dig så var det annorlunda att se dig på film. i rörelse. dina rörelser. fan fan fan. det enda jag tänkte var "vänd inte kameran så att vi båda är med i bild" för det hade jag inte klarat av. och det gjorde jag inte. det var bara du som var med i bild. konstigt att jag inte sett den videon förr. tack och lov att där inte var något ljud. att höra din röst hade nog knäckt mig totat. fan vad jag saknar dig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0