tisdag

jag blir så jäkla trött på mig själv! måste verkligen städa hela lägenheten idag, och diska. och jag ORKAR INTE. gick upp klockan åtta för att äta knäckemackor till frukost, som vanligt nu för tiden. min kyl innehöll: ost, smör, soya och flytande margarin. har fyllt på lite idag, så nu kan man leva på riktigt iallafall. köpte dessutom bröd. MMM! (med mig hem idag hade jag även den fina sjalen jag såg på h&m igår, hihi.)

nevena och jag har tittat på våra filmer idag, eller ja, nästan, hehe. imorron ska vi kolla igenom gamla dagstidningar från 1968 och 1969. sedan titta på några filmer till.

sedan är det tvättdags...

roligare kan man ha!

började nästan asgarva rakt ut i luften idag. ordet "pläder" dök helt plötsligt upp i huvet. hahaha! var fick vi det ifrån egentligen? fejkläder = pläder. hm. roligt iallafall :)

FAN! skulle ju köpa nagellack.

måste laga mat. håller på att hungra ihjäl. men det betyder ju även att jag måste diska. så tror jag tar mig en powernap först. låter bra :)

bla bla bla, slut på pladdret.

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, pläder. Fläder. Fult.

2008-04-15 @ 18:50:03
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0