tisdag kväll

det har varit en rätt bra kväll trots allt. lite tv-tittande och slappande framför datorn. efter att jag tittat på flugornas herre och extreme home makeover tog jag tag i städningen. dammsög hela lägenheten och har börjat röja upp överallt. mina kläder har hamnat överallt förutom i byrån och klädkammaren. men nu börjar det arta sig. fast jag behöver fler galgar. betydligt fler...

flugornas herre såg jag första gången när jag var 12. eller jag gick i femman iallafall. vi såg den i skolan. sedan dess har jag inte sett den, förrän idag. blev förvånad över hur mycket jag kom ihåg. nästan allt!

måste se dirty sexy money när det börjar. har bara sett en snabb trailer och har ingen koll på när det börjar (någon som vet?) men jag såg att "anna" i OC är med, så man måste ju spana.

nu är det mitt älskade so you think you can dance, och sedan är det sista avsnittet av the starter wife. forstätter med städningen efter det. ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar också so you think you can dance

2008-04-08 @ 20:28:27
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: plän

tror det börjar den 15:e april eller nått sånt.. du får hålla ut kik..

ang festen.. jag vet!!... asså ja har ringt flera gånger har inte fått nått svar.. börjat få lite panik.. men jag jobbar på det. du kan ju me försöka om du får tid...

2008-04-09 @ 10:02:27
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0