tenta avklarad, iallafall för denna gången...

hahahahahahahahaha. fy fan vilken dag. och klockan är bara tio!

tentan var ju svinsvår så det var bara att ordbajsa. eirik hade begränsat frågorna rejält och specifiserat sig mer. FY FAN! när jag läste frågorna tänkte jag "jag kan lika gärna lämna in det nu och gå härifrån" men när jag tänkte efter kunde jag gräva fram en del. men nej, det där klarade jag inte.

köpte jordgubbar att trösta mig med.

tänkte gå och lägga mig när jag kom hem men jag är faktiskt pigg! och jag har varit uppe sen klockan 6! så när mina mackor har tinat blir det frukost nr 2 och i huvudet på john malkovich.

känner mig väldigt nöjd med mitt val av ämne till b-uppsatsen. och hur va det nu, fick man ta en d-uppsats som tidigare forskning? det borde man väl? isåfall har jag hittat nåt perfekt, redan!

antm igår då. fyfan vad irriterad jag blev på utröstningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0